رویدادها آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

یوونتوسی ها تمرینات فشرده ی خود را در آمریکا دنبال می کنند و بعد از پیروزی 2‐0 مقابل چیواس، حالا برای دیدار مقابل بارسلونا آماده می شوند و این در حالی است که پوگبا با مصدومیت اندکی رو به رو شده و ممکن است به دیدار مقابل بارسا نرسد.

 

موراتا:

 

الگری همچنان پیگیر وضعیت موراتا می باشد و او را گزینه ای مناسب برای بازی در پست وینگر و مهاجم دوم می داند. یوونتوس جذب قرضی این بازیکن را مد نظر قرار داده ولی اتلیتکو مادرید تا این لحظه موافقت نکرده است.

 

پادرس ― ربیو:

 

یوونتوس از ایده ی معاوضه ی ربیو و پاردس استقبال می کند ولی پاریسی ها هنوز نظر خود را برای این جا به جایی اعلام نکرده اند.

 

بازی های یوونتوس:

 

یوونتوس در ادامه ی تور آمریکا در ابتدا چهارشنبه ساعت 5 صبح به وقت تهران با تیم بارسلونا بازی خواهد کرد و سپس در تاریخ یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 6:30 به وقت تهران به مصاف تیم رئال مادرید خواهد رفت.

 

ارتور:

 

یوونتوس به ارتور اعلام کرده که در پروژه ی الگری جایی ندارد و حالا او باید به زودی تیم بعدی خود را معرفی کند.

 

مک کنی:

 

دو پیشنهاد مناسب برای مک کنی از لیگ برتر انگلیس دریافت شده ولی الگری اعلام کرده برای فصل بعد به این بازیکن نیاز دارد و او فروشی نیست.

 

دروازه بان:

 

توتو یووه امروز مدعی شد مدیران یوونتوس در اندیشه ی جذب یک دروازه بان جدید برای فصول آینده و دوران بعد از شزنی هستند و این ماموریت و بررسی گزینه های مورد نظر را از هم اکنون اغاز کرده اند.

 

سوپرلیگ:

 

مدیاست اعلام کرد سران سه باشگاه یوونتوس، بارسا و رئال مادرید یک بار دیگر برای پیگیری وضعیت سوپرلیگ ترتیب جلسه خواهند داد تا وضعیت نهایی این پروژه را بررسی کنند.

 

گسترش هواداری:

 

لاستمپا امروز نوشت، کروبینی و اریوابنه در تدارک یک بازاریابی گسترده در اسیایی شرقی می باشند تا بتوانند هواداران یوونتوس در آن منطقه را افزایش دهند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: